2010. július 24., szombat

Nagy fogyás - 2. hét

Még ugyan van egy nap a 2. hétből, és ma éjszaka tervezem beindítani az alvás közbeni, szuperszonikus sebességű zsírégetést, úgyhogy van rá nagy esély, hogy a mai nappal regisztrált fogyási eredményem holnapra megsokszorozódik, de akkor azt már majd a harmadik héthez számítom.
Ez a hét több szempontól, így táplálkozásilag is katasztrófálisra sikeredett. Ennek oka a mostani vizsgám leadási határideje: júl. 23. 24:00. Természetesen az egészet megint az utolsó pillanatra hagytam, sőt, az utolsó utánira, mert az eredeti határidő 20. volt, amit nem voltam képes tartani. No mindegy, végül ebből a második határidőből is kicsúsztam 2,5 órával, de a lényeg, hogy az utolsó 2 éjszakát és hajnalt tanulással töltöttem. Sajnos ébren maradásom záloga ilyenkor nem a tea, vagy a kávé - ezek mit sem érnek -, hanem a nassolás. Az első éjszakán úgy fél kilónyi kesudióval támogattam meg ébren maradási törekvéseimet, inkább nem is számolom ki, ez mennyi kalóriabevitel lehetett. Másnap már több eszem volt: csupán almát, meg narancsot rágcsáltam. Ettől eltekintve sem sikerült a szigorú diéta, a héten ettem 2 fahéjas csigát, 3 tortillát, meg 2 adag (normális bendőméretű embereknek, vagy étteremben ez inkább 4 adag lenne) rántott sajtot is, ezek a liszt és/vagy cukor miatt kerülendő eledelek. Ráadásul 3 edzés is kimaradt, úgyhogy nagyjából temetni láttam lelki szemeimmel a múlt heti - 4,5 kg-t. Ehhez képest az uszodai mérleg 98,5 kg-ot mutatott, ami újabb - 3 kg-ot jelent. Ennek igen megörültem, és erősen elhatároztam, hogy a harmadik héten nem lazítok, ellenben kőkemény elszántsággal törekszem a 90 kg felé. Annál is inkább, mert Ivi egyre kevésbé találja humorosnak burjánzó - ám rendkívüli karizmámat jól hangsúlyozó - arcszőrzetemet.

2 megjegyzés:

Hajni írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Hajni írta...

Sziasztok! itten szoritok hajrazok hogy szep derek legeny legyel, es egeszseges!:) Nagyon eros vagy, kitartas es ne add fel es tenyleg hajra!!!!:)))
Ivi de jol nezel ki Abbanak!:) puszillak benneteket, remelem eljutunk egymashoz eccer mar, H