2010. március 6., szombat

2009.10.31. Töklámpást faragunk

Először egy rövid kis kitérő. Most Ivi posztját olvasod. Két dolog miatt írok keveset a blogunkba: nincs időm, és mert Gábor a legutolsó után azt mondta, hogy elég jók (!) a posztjaim, és csak az az egy a zavaró, hogy úttörő naplósra sikerülnek. Az az egy?? Szíven ütött az erőfeszítéseim el nem ismerése, ezért úgy döntöttem, mindig rá fogom hagyni a blogírást. Annál is inkább, mert az övéin többszöri olvasás után is jókat nevetek. Most azonban a publikációk egyre növekvő hiánya annyira megijesztett mindkettőnket, hogy Gábor rávett, ő felteszi a képeket, én pedig írok valamit, ami eszembe jut a néhány hónappal ezelőtt megtörtént eseményekkel kapcsolatban. :-)
PS Nótafa voltam.
Íme, az első posztom hosszú kimaradás után:

Emlékszem, egy őszi este volt, és én már megint nem készültem Halloween-re. Gyerekek kopogtattak be hozzánk Trick or Treat-et kiáltva. A helyzet reménytelen, de hátha..., így elkezdtem a kutatást valami édesség után a konyhám polcain, mígnem rátaláltam egy doboz After Eight-re, amit boldogan szétoszthattam a lurkók között.
Viszont! Tököt vettem, a kést megélesítettem, és a mintát megtaláltam a google segítségével, hogy a gyerekekkel kipróbáljuk: megéri-e az egész konyhát összepiszkolni egy töklámpás kedvéért.

Kivájtuk a tököt, aztán én rárajzoltam a mintát, Botika pedig megerősítette a vonalakat, végül késsel szétszabdaltuk. Először a kalapját lyukasztottuk ki, aztán a szemét és a fogait készítettük el. A szája kicsit szélesre sikerült, de első tökként abszolút megteszi. Eközben Cicu szivaccsal mosta a tök kivájt fogsorát, hogy Rontó és Bontó ne árthasson neki.

Botika pedig fel szerette volna próbálni a töklámpást, hogy megijeszthessen bennünket.

Végül beleraktunk egy gyertyát, és feltettük a kandalló tetejére. Amíg meg nem jött Gábor, nem kapcsoltuk le a villanyt. :-)

Nincsenek megjegyzések: