2007. augusztus 18., szombat

Angliabol - vezetesi trening

Sikerult egy skot oktatot kifogni elso nap, akinek eleinte egy szavat sem ertettem. Kesobb ez vmit javult, de nem sokat. Ugy beszelt, mint aki nagyon be van tintazva: a massalhangzokat szinte egyaltalan nem ejtette. Pl a wrong gear kb. igy hangzott: on io (oe-vel, csak nincs ekezetem), a handbreak pedig hembe volt. Persze semmi nem volt jo neki, de igaz, hogy sokat benaztunk. Az autonk egy 18 tonnas MAN volt, pont olyan szeles es magas, mint egy nyerges vontato (kamion), csak rovidebb 5 m-rel. Az autopalyak, es az un. tobbsavos orszagutak kivetelevel az utak annyira szukek, hogy nagyon gyakran a jobb kerekek az elvalaszto vonalona bal kerekek meg az uto szelet jelzo vonalon haladtak. Ha ez sem volt eleg, akkor meg kicsit a szembesavban. A padkat nem lehetett erinteni, arra nagyon beragott az oktato. Maniajuk a tukor. Tobbet kell nezni, mint az utat. De a legrosszabb a korforgalom. Mindenhova tesznek, sokfele van., es egeszen mas szabalzok szerint kell athaladni rajta, mint nalunk. Az elson napon nem is sikerult raereznem, ez meg is latszik az ertekelesemen. De lagalabb nem kellett az oktatonak veszfekkel megallitani a kocsit a pirosnal, mint a tarsamnal. A masodik napon sokkal jobban ment minden, persze azert 1-2 padkara igy is ramentem, meg egyszer sikerult lefulladni is. A tarsam meg kinyirt 2 babakocsis not, meg egy kerekparost (az oktato szerint), valojaban ketszer kicsit hatragurult, egyszer meg nem nezett szet rendesen indulaskor. Viszont sokkal magabiztosabban vezetett nalam. A lenyeg, hogy en eppen hogy, a cimbi meg suru fejmosasok mellett, de megfeleltunk a vizsgan. Kicsit furcsallottam, hogy jobb eredmenye lett, mint nekem, mert en veszelyes hibat nem vetettem, o meg tobbet is, de az szamit, hogz atmentunk. Aztan kiderult, hogy megsem csak ez szamit. A ceg csak a jobbik soforre tartott igenyt, az meg papir szerint nem en voltam. Ugyhogy hiaba orultem, megsincs munka. Legalabbis egyelore, mert azert nem adom fel ilyen konnyen. Most jon a B-terv.

Nincsenek megjegyzések: