2007. augusztus 28., kedd

Angliabol - B-terv

Nos, a B-terv az A-terv lett szerencsere. Mar eppen uton voltam Londonba, hogy bejelentkezzek nehany ugynoksegnel, amikor felhivtak a jelenlegitol (ADR), hogy az a javasaltuk, miutan voltakeppen atmentem a vizsgan, hogy szerezzek meg 2 nap tapasztalatot a teherauton az iskolaban, es ha minden jol alakul, akkor mehetek Wales-be, az eredeti terv szerint. Minden jol alakult (leszamitva, hogy a masodik nap legvegen egy kamionos osszetorte a tukromet, mert nem fertunk el az uton), az oktatok odaig voltak, hogy mitol taltosodtam meg. Ugyhogy mar itt is vagyok egy Aberdare nevu, Cardifftol kb 35 km-re levo varoskaban, es a Hanson nevu ceg 27000 alkalmazottja kozul en vagyok az egyik. Persze 3 honap probaidon. Hogy pontosan mennyit fogok keresni, azt nem tudom, nagyon fugg a tuloraktol, meg a bonuszoktol is, de az itteni oreg rajak azt mondjak konnyen lehet 400 font a heti ber.
Eppen ideerkezesem napjan rugtak ki egy magyar sracot, aki nagyon merges volt, mert allitasa szerint szivroham-gyanuval vittek korhazba, es nem erti, hogyan rughattak ki. Mindenki mas viszont azt mondja, hogy reszeg volt, vagy be volt tepve, vagy mindketto, ezert lett rosszul, es nem vettek jo neven, hogy otthagyta a 20 tonnas betonkeverot kulccsal, meg jaro motorral az ut szelen.
Eddig szallodaban laktunk, holnap koltozunk alberletbe, de meg nem lattam, nem tudok mondani rola semmit. A szalloda tegnaptol tele van arabokkal, ugyhogy az albi csak jobb lehet.
Dolgozni meg nem kezdtem el, folyamatos agytagitas van, ilyen-olyan biztonsagi treningek, itt ezt nagyon komolyan veszik. Epitoiparban talan nem is art nagyon. Szerencsere nemi penzt mar erre az idore is kapok, ugyhogy nem kopik fel az allam. Jovo heten viszont mar biztosan szallitani fogok, azt hiszem addigra megerkeznek a nekunk szant uj autok is.

Nincsenek megjegyzések: