2010. június 3., csütörtök

Emma és Boti uszodában



Ha az ördögkéim valamit nagyon nem akarnak úgy csinálni, ahogy én szeretném, és Supernanny, valamint a Dog Whisperer összes módszere csődött mondott már, akkor szoktam elővenni amolyan végső, és holtbiztos megoldásként az uszodát. Amikor bevetem a heti uszi elhalasztásának lehetőségét, onnantól nincs apelláta, kifogás-nyafogás, megteszik amit kérek, mint a kisangyalok. Az uszoda mindent visz, általános jolly-joker, zsarolásra nincs alkalmasabb nála.
Persze ritkán vetem be a csodafegyvert, mert nem nagyon van rá szükség: Boti olykor szinte sportot űz jó viselkedésből, néha már-már gyanakszom, hogy valami baj van ezzel a gyerekkel.
Mivel ezen a héten itt szünet van az iskolában, gondoltam csaphatunk egy extra fürdőzést, ha már a tenger túl hideg volt hozzá a hétvégén.



Gondoltam elviszem Ivi pici, névnapi fényképezőgépét, pár képet készítendő. Szerencsére mikor megérkeztünk, és megkezdtük a hancúrozást, nem volt a környéken az úszómester, mert amikor megjött, első dolga volt közölni, hogy tilos a fényképezés. Először arra gondoltam, ő is jön itt nekem a pedofil-dologgal (nemrég nagy cikk volt egy itteni lapban arról, hogy több szülőt, akik saját gyereküket fotózták strandon/uszodában/balettórán feljelentettek, és bíróságon kellett bizonygatniuk, hogy nem pedofilok), de aztán kiderült, hogy általános szabály szerint a Virgin Active területén nem lehet fényképezni egyáltalán.



Ezért aztán csupán néhány képet készíthettem, és azok is olyanok, amilyenek, de amikor Emma leült, hogy kipihenje az első 50 perc fáradalmait, sikerült néhány ügyesebb kattintás is:

Nincsenek megjegyzések: