2007. szeptember 29., szombat

itt a csalad

Mar egy hete megerkeztek Ivi es a gyerekek. Zoli "csipikeje" megint jol vizsgazott: gond nelkul elnavigalt a Heathrow-ra, meg vissza. A talalkozas nem ugy zajlott, ahogy elkepzeltem (gyerekek apa-apa kialtasokkal usznak felem a levegoben), hanem inkabb ugy, hogy Emma kicsit mosolygott, es at akart jonni a karomba, de puszit azert nem adott, nehogy elbizzam magam, Boti meg csak azutan volt hajlando szoba allni, hogy megkapta az ajandek autot. Ivinek jobban tetszett a lakas, mint vartam, igaz, ket napig csak takaritott. Kedden pedig atment a gyerekekkel a szomszedba, ahol teadelutanra hivtak oket. Nem tudom, hogyan csinalta. Az egyik neni azt igerte, segit Botit bejuttatni a varos legjobb iskolajaba, a masik, meg megmutatja majd a kornyek jatszotereit, a harmadik meg nem vette zokon, hogy Boti osszetorte a vazajat. 3 orat voltak szomszedolni (en dolgoztam), pedig harmojuk kozul szerintem Emma beszeli legjobban az angolt. Valamelyik nap pedig hamarabb vegeztem, igy el tudtunk menni ovodat keresni Emmanak. (ja, nem mondtam, hogy itt 4 eves kortol jarnak a gyerekek iskolaba, de 3,5-tol lehet oket szoktatni.)
Amiota itt vannak, vegre rendes kajakat is eszem, nem csak pizzat. Ez koszonheto az otthoni gyulai kolbasznak is, meg annak, hogy Ivi konyortelenul kifizetteti velem mindazt, ami a haztartasahoz szukseges. Hutonk ugyan nincs meg, de a kis udvar tele van kajas zacskokkal, es igazabol eleg huvos van ahhoz, hogy ne romoljanak meg az etelek.
Most pedig Botival utazunk Cardiffba, mert szeretnenk bekottetni az internetet, es ott van a legkozelebbi BT(matav)-iroda.

2 megjegyzés:

Dorka írta...

Nagyon örülök, h végre tudtál írni! És ami még jobb, h vére együtt a család. Persze nem meglepő, h Botika nem állt szóba veled a kisautóig, hiszen egész nep, illetve inkább már vagy 2 hete ez volt a fő téma, hogy : 'Apa majd ott fog várni a piros autóval' :)
Viszont az szuper, h láthatta a felhöket, meg a pici házakat a repülöröl, hiszen ez is meg volt igérve neki. Emma puszijárol annyit, h a közös szülinapon láthattam az elsö cuppantását, amikor megpuszilta és megához ölelte a katicamackót, amit kapott - de gondolom Ivi már minden ilyesmiröl részletesen beszámolt, de ez akkora élmény volt nekem, h sztem még több honap mulva is emlegetni fogom. mintha legalább is az én érdemem lenne :)
Megnéztem a térképen meg a minden féle keresökben és hát mág sm lesztek olyan közel, mint ahogy én azt elképzeltem. 400 km a távolság és kb 7 ora utazás. Szal sajnos nem fogok minden hétvégén átruccanni,de nagyon remélem, h legalább a karácsonyt együtt tölthetjük majd. Viki bnömék ma éjjel érkeztek Arkowba. Szuper izgalmas lehet nekiki, még nem irt mailt, de remélem netközelbe jut hamarosan. Jók legyetek, mindenkit sokszor puszilok, ezt mondjátok meg a manóknak is
Dóri

Unknown írta...

Örülök, hogy egyben vagytok! :)